Курсовете по йога за начинаещи са подходящи за вас, ако сте начинаещи или не сте, но искате да започнете отначало и да допълните познанията си в областта на йога.

Понеделник и Сряда            18:00 - 19:00 - ЙОГАЛАТЕС - с Яна от 21.10.19

Понеделник и сряда           20:00 - 21:15 - Йога за начинаещи - с Юлиан от 21.10.19

Вторник                                    18:00 - 19:00 - Ум Йога - йога и меридианни подходи - с Нина от 22.10.19

Вторник  и четвъртък       18:15 - 19:15 - Виняса йога - с Анна от 29.10.19

Четвъртък                               19:30 - 20:45 - Йога за начинаещи - със Сибила от 24.10.19

Четвъртък                               18:00 - 19:15 - Йога за начинаещи - с Юлиан от 24.10.19

Петък                                         19:15 - 20:30  - Йога за начинаещи - с Вяра от 25.10.19

Събота                                       11:30 - 12:45 -   Йога за начинаещи - със Сибила от 26.10.19

Събота                                       17:00 - 18:15 -  Йога при проблеми с гърба - с Недко от 26.10.19

Неделя                                       10:00 - 11:15 -   Сутрешна  йога - с Недко от 27.10.19

Неделя                                       16:00 - 17:10 -   Йога за начинаещи - с Ина 27.10.19

 

ВАЖАТ КАРТИ МУЛТИСПОРТ И СОДЕКСО ЗА ТЕЗИ КУРСОВЕ!

МОЖЕТЕ ДА СЕ ВКЛЮЧИТЕ И ВЪВ ВЕЧЕ ЗАПОЧНАЛ КУРС!

Няколко думи за съдържаниетo на курса:

Целта на групите за начинаещи е да ви въведе в йога по систематичен и достъпен начин. За да се изгради здрава сграда, най-важни са основите. Това е курс, в който изграждате основата, а именно – огъвкавяне и раздвижване на ставите и гръбнака, развиване на координация и осъзнаване за тялото, балансиране на нервната система и т.н.

Включени са следните елементи:

Антиревматична серия (Паванмуктасана 1) – изчиства ставите от натрупаните токсини, учи ума да се концентрира, развива осъзнаване за тялото.

Серия от асани за храносмилателната система (Паванмуктасана 2) – поддържа правилната работа на храносмилателната система, заздравява коремните мускули

Асани от изправено положение – за раздвижване на гръбнака и горната част на тялото, работи за мускулите на краката.

Равновесни асани – развиват координацията и равновесието.

Асани, поддържащи гърба и гръбнака в добро здраве.

Дихателни практики – въвеждат дишането като осъзнат процес, неотделимо свързан с живота и важен за доброто здраве.

Слънчев поздрав - динамична серия от движения с много силен ефект върху цялото тяло. ( Би могъл да се включи, ако нивото на групата го позволява.)

Релаксиращи практики - развиват умението за отпускане и отпочиване.

В някои от заниманията е включена и теория по различни теми, свързани със здравето, храненето, йога принципите и т.н.

Малка програма, която да изпълнявате в къщи.

*Запазваме си правото на промени в началните дати на курсовете, в случай, че не се съберат достатъчно участници.